Charakterystyka studiów

Na naszych studiach zdobędziesz rzeczywistą, rzetelną wiedzę, co gwarantuje bogaty plan zajęciowy (3 semestry, 328 godzin + warsztaty), wykładowcy praktycy (sprawdź biogramy) i opinie zadowolonych Absolwentów.

Kasia: „Dzięki tym studiom znalazłam pierwszą pracę. Bardzo wiele się tu nauczyłam”

Kamil: „Wybrałbym te studia jeszcze raz. Bardzo mi się podobało”

Podyplomowe studia Reklamy i Marketingu Medialnego istnieją na rynku już od 12 lat i dzięki najwyższej jakości kształcenia cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Dzięki interdyscyplinarnemu charakterowi dostarczają uczestnikom kompleksowej wiedzy i umiejętności w zakresie tworzenia własnych projektów. Reklamę przedstawia się tutaj przez pryzmat różnych ujęć praktyczno-badawczych, których podstawę stanowią badania marketingowe, analizy psychologiczne, wiedza na temat mediów, studia lingwistyczne, studia kulturoznawcze, projektowanie graficzne, sztuka komunikacji wizualnej oraz precedensy z zakresu prawa i etyki. Dzięki takiej organizacji studiów absolwent uzyskuje specjalistyczne wieloaspektowe przygotowanie zawodowe do zarządzania projektami reklamowymi. Z tego powodu już od lat studia te uznawane za jedne z najlepszych w branży reklamowej i wizerunkowej.

Galeria zdjęć
Strona główna Uniwersytetu Gdańskiego