Kadra

Anna Ryłko-Kurpiewska – prof. UG, językoznawca i medioznawcza z pasją łączący wiedzę z zakresu psychologii, komunikacji wizualnej, typografii i marketingu; od wielu lat realizuje projekty komercyjne w zakresie tworzenia tekstów reklamowych, doradztwa i ekspertyz związanych z komunikacyjnymi aspektami reklamy, tworzeniem nazw i logotypów; członek zarządu Zespołu Etyki Słowa Rady Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk, redaktor naczelny czasopisma Media Biznes Kultura, Członek Grupy ds. etyki i standardów odpowiedzialnego prowadzenia biznesu powołanej przez Ministerstwo Rozwoju, kierownik Studiów Podyplomowych Reklama i Marketing Medialny.

Natalia Hatalska-Woźniak – ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej (marketing szeptany, wirusowy, partyzancki); stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. Pomysłodawczyni wielu niestandardowych kampanii reklamowych nagrodzonych w konkursach (MediaTrendy, Golden Arrow, Obsesja Papieru). Od 2008 juror w prestiżowym konkursie polskiej reklamy KTR w kategorii Active Advertising. Autorka bloga poświęconego reklamie (hatalska.com), któremu przyznano tytuł Bloga Roku w kategorii Profesjonalne oraz Wyróżnienie Główne w konkursie Blog Roku 2009 organizowanym przez Onet SA.

Piotr Bucki – dr, współtwórca projektu Travel World Passport , wspiera liczne przedsięwzięcia związane z biznesem on-line. Twórca strategii komunikacji i poszukiwacz wartości w każdym przedsięwzięciu; tłumacz kilkunastu książek dla Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego i autor licznych artykułów branżowych. Niezależny konsultant i doradca w zakresie komunikacji. Człowiek o wyjątkowej charyzmie, który porywa słuchaczy już od pierwszych słów…

Anna Maria Zawadzka – prof. UG, światowej sławy ekspert z zakresu badań nad preferencjami i zachowaniami konsumentów. Koordynator programu TEMPUS JEP 01855 z South Bank University(London) i Ecole superieure Du Commerce Exterieur (Paryż); członek International Association of Applied Psychology i International Association of Research in Economic Psychology.

Wiktor Pepliński – prof. zw. dr hab., wybitny polski medioznawca, twórca gdańskiego dziennikarstwa i Podyplomowych Studiów Dziennikarstwa i Public Relations. Autor kilkudziesięciu publikacji na temat systemów medialnych, znaczenia opinii publicznej oraz problemów wolności mediów. Recenzent wielu prac habilitacyjnych i doktorskich z zakresu rynku mediów w Polce i na świecie.

Jan Kreft – dr hab., wieloletni dziennikarz ekonomiczny, korespondent zagraniczny. Dyrektor Grupy Yellow, przewodniczący rady nadzorczej Radia Gdańsk SA, były dyrektor marketingu w Polskapresse. Doradca w największych polskich firmach, zarządzający spółkami medialnymi. Autor ponad 60 publikacji naukowych i ponad tysiąca artykułów w polskich i zagranicznych mediach.

Mirosław Rekowski – projektant identyfikacji wizualnej, zdobywca prestiżowych nagród (m.in. Wzór Roku 2007, Nagrody specjalnej Ministra Gospodarki RP). Wielokrotny laureat konkursów VIDICAL, IDEA oraz Obsesja Papieru. Współzałożyciel Grupy Projektantów Wzornictwa „START” Wykładowca na Wydziale Wzornictwa i Architektury Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Od wielu lat prowadzi własne studio projektowe z sukcesem realizujące liczne projekty z zakresu identyfikacji wizerunkowej na rynku międzynarodowym i krajowym.

Małgorzata Łosiewicz – specjalista wizerunkowy, doktor nauk ekonomicznych. Członek Rady Programowej na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna Opiekun merytoryczny specjalizacji reklama i public relations. Członek Zespołu Etyki Słowa PAN i Grupy ds. etyki i standardów odpowiedzialnego prowadzenia biznesu powołanej przez Ministerstwo Rozwoju. Prowadzi badania w zakresie medialnego wizerunku osób i instytucji oraz strategii komunikacyjnych. Ekspert ds. komunikacji społecznej i public relations licznych projektów rynkowych.

Magdalena Rudzińska–Młynarska - od 12 lat zawodowo zajmuje się marketingiem i reklamą. Specjalizuje się w komunikacji marketingowej i identyfikacji wizualnej. Od 10 lat prowadzi własną agencję reklamową Avocado Grupa Reklamowa, kierując działaniami promocyjnymi firm i instytucji z terenu Polski Północnej.

Maciej Wiśniewski - certyfikowany trener Google AdWords, specjalista z zakresu reklamy Google AdWords oraz analityki Google Analytics. Na co dzień prowadzi efektywne kampanie reklamowe dla małych i średnich przedsiębiorstw, pomagając im w osiąganiu założonych celów biznesowych.

Ewa Stachowiak - Online Marketing Manager w SentiOne, firmie dostarczającej narzędzie do monitoringu mediów oraz zarządzania reputacją online. Na co dzień zajmuje się planowaniem i koordynacją płatnych działań oraz optymalizacją konwersji. Pracowała w agencjach interaktywnych oraz software house, a następnie w takich firmach jak Uber, UXPin, AirHelp. W Trójmieście organizuje Czwartkowe Spotkania Social Media dla osób zaintersowanych marketingiem i social mediami.