Kadra

W toku studiów znajdują się wykłady, ćwiczenia i zajęcia warsztatowe prowadzone przez specjalistów praktyków, osoby zajmujące się sztuką kształtowania wizerunku, pracowników agencji reklamowych i prasowych, działów public relations oraz dziennikarzy. Zajęcia teoretyczne prowadzone są przez pracowników Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Sztuk Pięknych oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Studenci spotkają się tu z psychologami (Instytut Psychologii UG, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej), ekonomistami - specjalistami z zakresu strategii marketingowych, promocji, PR, badań mediów (Instytut Handlu Zagranicznego, Katedra Marketingu, Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa), językoznawcami (Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa, Instytut Filologii Polskiej), prawnikami (Kancelaria Patentowa, Kancelaria Prawna Adamczyk i Spółka), medioznawcami (Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa), grafikiem komputerowym (Rekowski Studio Komunikacji Wizualnej), specjalistą fotografii (Akademia Sztuk Pięknych) i kulturoznawcą (Katedra Kulturoznawstwa).

Pracownicy naukowo-dydaktyczni i administracyjni:

  1. prof. zw. dr hab. Wiktor Pepliński, Uniwersytet Gdański, Wydział Nauk Społecznych, Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa
  2. prof. zw. dr hab. Jolanta Maćkiewicz, Uniwersytet Gdański, Wydział Nauk Społecznych Instytut, Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa, Zakład Teorii, Historii i Języka Mediów
  3. prof. UG dr hab. Zbigniew Treppa, Uniwersytet Gdański, Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa, Zakład Antropologii Obrazu
  4. prof. UG dr hab. Anna Maria Zawadzka, Uniwersytet Gdański, Wydział Nauk Społecznych, Instytut Psychologii, Zakład Psychologii Organizacji i Zarządzania
  5. dr Małgorzata Łosiewicz, Uniwersytet Gdański, Wydział Nauk Społecznych, Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa, Zakład Komunikacji Społecznej i Kulturowej
  6. dr Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Uniwersytet Gdański, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu
  7. dr Katarzyna Kaczor, Uniwersytet Gdański, Wydział Filologiczno-Historyczny, Katedra Kulturoznawstwa
  8. dr hab. Jan Kreft, Uniwersytet Jagielloński, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Instytut Kultury, Agencja Reuters, Yellow PR
  9. prof. UG dr hab. Małgorzata Milewska-Stawiany, Uniwersytet Gdański, Instytut Filologii Polskiej, trener w szkoleniach dotyczących wykorzystania różnych odmian polszczyzny w korespondencji handlowej, negocjacjach i innych formach komunikacji z klientem
  10. prof. UG dr hab. Anna Ryłko-Kurpiewska, Uniwersytet Gdański, Wydział Nauk Społecznych, Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa, Zakład Teorii, Historii i Języka Mediów, „Borucki Studio Design”, Portal Polfarhma
  11. dr Marcin Skurczyński, Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny, Instytut Handlu Zagranicznego, Studio Rozwiązań Rynkowych CORE
  12. dr Michalina Rutka, Uniwersytet Gdański, Wydział Nauk Społecznych, Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa, Zakład Antropologii Obrazu
  13. mgr Mirosław Rekowski, Rekowski Studio Komunikacji Wizualnej
  14. mgr Monika Kutkowska, Studia Podyplomowe Reklama i Marketing Medialny
  15. mgr Anna Jabłecka, Uniwersytet Gdański, Wydział Nauk Społecznych, Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa, Studia Podyplomowe Reklama i Marketing Medialny
  16. mec. Maciej Adamczyk, Kancelaria prawna, Adamczyk i spółka
  17. mgr inż. Magdalena Leśnik, rzecznik patentowy, Centrum Wspierania Innowacji PATLIB
  18. mgr Magdalena Rudzińska-Młynarska, Agencja Reklamowa „AVOCADO”
  19. mgr Joanna Staniszewska, Agencja Reklamowa „AVOCADO”
  20. mgr Natalia Hatalska-Woźniak, ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej
  21. red. Alina Kietrys, Uniwersytet Gdański, Wydział Nauk Społecznych, Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa