Program

Oferta kształcenia obejmuje ponad 340 godzin dydaktycznych (w tym 68 godzin wykładów i 276 godzin ćwiczeń). Studenci mają możliwość uczestniczenia w dodatkowych warsztatach, których prowadzenie uzależnia się od indywidualnych potrzeb kursantów (np. zajęcia z kreowania wizerunku przed kamerą, pracy domu mediowego, wzornictwa przemysłowego oraz współpracy z drukarnią). Wszystkie warsztaty są nieodpłatne i korzystać z nich może każdy z uczestników Podyplomowego Studium Reklamy i Marketingu Medialnego.

W programie studiów przewiduje się również realizację indywidualnych projektów. Uczestnicy poznają tu między innymi proces tworzenia nazwy począwszy od aspektów lingwistycznych poprzez projektowanie graficzne, przygotowanie etykiety towarowej oraz proces przygotowania do druku. W działaniach tych pomocne są studentom zajęcia z zakresu języka reklamy, grafiki komputerowej, psychologii, komunikacji wizualnej oraz spotkania z rzecznikiem patentowym i specjalistą od prawa autorskiego. Interesującą przygodą może też być wizyta w nowoczesnym studiu radiowym, gdzie studenci nagrywają, a później ocenią realizację przygotowanych w ramach zajęć z copywritingu własnych spotów.

Lista przedmiotów

Wykłady:

  • System mediów – 15 godz.
  • Podstawy marketingu – 15 godz.
  • Język perswazji publicznej – 15 godz.
  • Język reklamy – 15 godz.
  • Psychologia marki – nowość – 8 godz.

Ćwiczenia i warsztaty:

  • Psychologia reklamy – 15 godz.
  • Strategie marketingowe na rynku mediów – 15 godz.
  • Zarządzanie marką – nowość – 5 godz.
  • Strategia reklamy – 15 godz.
  • Planowanie mediów – 15 godz.
  • Komunikacja wizualna – 15 godz.
  • Grafika komputerowa – 15 godz.
  • Techniki typograficzne w reklamie – nowość – 15 godz.
  • Copywriting – 15 godz.
  • Kultura języka – 15 godz.
  • Badania mediów – 18 godz.
  • Kreowanie kultury przez media – 15 godz.
  • Public relations – 15 godz.
  • Wstęp do wystąpień publicznych – 6 godz.
  • Strategie w komunikacji bezpośredniej – nowość – 15 godz.
  • Prawne aspekty reklamy – 15 godz.
  • Marketing polityczny – 15 godz.
  • Nowe media – 15 godz.
  • Seminarium projektowe – nowość – 6 godz.

W tej edycji (nabór 2016/2017) proponujemy do wyboru 16 godz. warsztatów

  • Fotografia reklamowa – 8 godz.
  • Warsztat radiowy – 8 godz.
  • Negocjacje – 8 godz.
  • Współpraca z drukarnią – 8 godz.
  • Infografika – 8 godz.

W zależności od potrzeb uczestników wybrane zostaną dwa warsztaty.