Na czym polega praca w agencji marketingowej?

Na czym polega praca w agencji marketingowej?
Na czym polega praca w agencji marketingowej

Dla wielu studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem praca w agencji marketingowej stanowi spełnienie marzeń. Warto zastanowić się czym dokładnie się one zajmują i na czym polega praca w nich. Czym są agencje marketingowe? Aby zrozumieć na czym polega praca w agencji marketingowej, należy w pierwszej kolejności określić czym właśnie ona jest i jaki

Czy warto iść na studia marketingowe?

Czy warto iść na studia marketingowe?

Kiedyś to studia były wyznacznikiem poziomu naszej wiedzy i trudno było się dostać do jakiejkolwiek pracy bez nich. Jeśli już udało się znaleźć jakieś stanowisko, to często proponowana pensja zależała właśnie od tego, czy ukończyliśmy studia, czy też nie. Istotny był również ich kierunek. Dzisiaj studia dalej są ważne, jednakże już nie aż tak, jak

Czy szkoły branżowe potrzebują marketingu?

Czy szkoły branżowe potrzebują marketingu?

Marketing jest wszechobecny. Chyba nie da się wymienić żadnej dziedziny naszego życia, w której się on nie pojawia. Nie inaczej wygląda to w przypadku edukacji i placówek oświatowych. Wiele osób może powiedzieć, że najlepszą reklamą dla szkoły jest wysoki poziom nauczania. Jednak czy tak jest na pewno? Czy ten aspekt jest wystarczający, czy jednak szkoły

Czy uczelnie humanistyczne potrzebują marketingu?

Czy uczelnie humanistyczne potrzebują marketingu?

Zbliżają się matury, a co za tym idzie, bardzo gorący czas dla uczelni wyższych. W końcu niebawem przyszli studenci będą decydować o tym, gdzie będzie odbywać się ich dalsza edukacja. Jeszcze kilkanaście lat temu, to młodzi uczniowie musieli robić wszystko, by przekonać do siebie uniwersytety. Aktualnie tendencja ta ulega zmianie i to uczelnie muszą się naprawdę wysilić,

Studiowanie marketingu w dobie pandemii

Studiowanie marketingu w dobie pandemii

Wiele osób utożsamia studia z poprawą pozycji na rynku pracy i znalezieniem satysfakcjonującego i dobrze płatnego stanowiska. Czy tak jest w przypadku każdego kierunku studiów? Zdecydowanie nie. Dlatego warto uważnie wybierać nie tylko poszczególne uczelnie, ale też określone typy i kierunki studiów. Czy marketing jest dobrym wyborem, szczególnie w czasie pandemii? Na to pytanie znajdziesz

Jak reklamować uczelnie ekonomiczne?

Jak reklamować uczelnie ekonomiczne?

Wydawać by się mogło, że to w gestii studentów jest odnalezienie informacji o danej uczelni i przysłowiowe bicie się o miejsce na niej. Te czasy jednak minęły. Aktualnie uczelnie wyższe muszą wykazać się sporą pomysłowością w walce o zainteresowanie uczniów. Bój o kandydata nie jest prostym zadaniem. Jakie są najlepsze metody na reklamowanie uczelni? Czy

Social media marketing dla uczelni wyższych

Social media marketing dla uczelni wyższych

W społeczeństwie utarło się przeświadczenie, że to studenci powinni walczyć o miejsca na uczelniach wyższych. Jednak w praktyce sprawa wygląda inaczej — wszystko działa tak naprawdę w dwie strony. Uniwersytety w każdym kraju skupiają się na działaniach marketingowych, które mają zapewnić im zainteresowanie maturzystów i napływ studentów na wszystkie otwierane kierunki. Jaką rolę odgrywają tutaj

Copywriting specjalistyczny – z kim współpracować

Copywriting specjalistyczny – z kim współpracować

Wyobrażenie o pracy copywritera jest mylne. Ludzie myślą, że będą pisali o tym co im się podoba, o tym co doskonale znają. No i żeby sam tekst powstawał w kilka chwil, dzięki czemu ich moce przerobowe na jeden dzień będą bardzo duże. To tylko mit, który raz na zawsze należy obalić. Teksty specjalistyczne Osoby działające

eRzecznik jako narzędzie edukacji czy promocji?

eRzecznik jako narzędzie edukacji czy promocji?

W XXI wieku prawdziwą siłą marki jest jej klient. Dlatego nie dziwi nikogo fakt, że rynek wielu branż staje się coraz bardziej dynamiczny w starciu o uwagę konsumenta. Kampanie tradycyjne coraz częściej zastępuje się spersonalizowaną kampanią online. Tę dookreśla się pod kątem demograficznym, psychologicznym i społecznym. Firma, by podtrzymać zainteresowanie konsumentów, musi z nimi nawiązać

Skuteczny marketing dla wyższych uczelni

Skuteczny marketing dla wyższych uczelni

Wydawać by się mogło, że wyższa uczelnia nie ma wiele wspólnego z marketingiem. Jednak powstaje coraz więcej nowych, prywatnych uczelni, które mają dobry program nauczania, a także okres poprzedzający rekrutacje na kierunek studiów. Właściwa rekrutacja to moment, którego uczelnia nie może przegapić, ponieważ kolejna szansa na pozyskanie studentów trafi się za rok. Jak wobec tego