Czy uczelnie humanistyczne potrzebują marketingu?

Czy uczelnie humanistyczne potrzebują marketingu?

Zbliżają się matury, a co za tym idzie, bardzo gorący czas dla uczelni wyższych. W końcu niebawem przyszli studenci będą decydować o tym, gdzie będzie odbywać się ich dalsza edukacja. Jeszcze kilkanaście lat temu, to młodzi uczniowie musieli robić wszystko, by przekonać do siebie uniwersytety. Aktualnie tendencja ta ulega zmianie i to uczelnie muszą się naprawdę wysilić,

Studiowanie marketingu w dobie pandemii

Studiowanie marketingu w dobie pandemii

Wiele osób utożsamia studia z poprawą pozycji na rynku pracy i znalezieniem satysfakcjonującego i dobrze płatnego stanowiska. Czy tak jest w przypadku każdego kierunku studiów? Zdecydowanie nie. Dlatego warto uważnie wybierać nie tylko poszczególne uczelnie, ale też określone typy i kierunki studiów. Czy marketing jest dobrym wyborem, szczególnie w czasie pandemii? Na to pytanie znajdziesz

Jak reklamować uczelnie ekonomiczne?

Jak reklamować uczelnie ekonomiczne?

Wydawać by się mogło, że to w gestii studentów jest odnalezienie informacji o danej uczelni i przysłowiowe bicie się o miejsce na niej. Te czasy jednak minęły. Aktualnie uczelnie wyższe muszą wykazać się sporą pomysłowością w walce o zainteresowanie uczniów. Bój o kandydata nie jest prostym zadaniem. Jakie są najlepsze metody na reklamowanie uczelni? Czy

Social media marketing dla uczelni wyższych

Social media marketing dla uczelni wyższych

W społeczeństwie utarło się przeświadczenie, że to studenci powinni walczyć o miejsca na uczelniach wyższych. Jednak w praktyce sprawa wygląda inaczej — wszystko działa tak naprawdę w dwie strony. Uniwersytety w każdym kraju skupiają się na działaniach marketingowych, które mają zapewnić im zainteresowanie maturzystów i napływ studentów na wszystkie otwierane kierunki. Jaką rolę odgrywają tutaj

Copywriting specjalistyczny – z kim współpracować

Copywriting specjalistyczny – z kim współpracować

Wyobrażenie o pracy copywritera jest mylne. Ludzie myślą, że będą pisali o tym co im się podoba, o tym co doskonale znają. No i żeby sam tekst powstawał w kilka chwil, dzięki czemu ich moce przerobowe na jeden dzień będą bardzo duże. To tylko mit, który raz na zawsze należy obalić. Teksty specjalistyczne Osoby działające

eRzecznik jako narzędzie edukacji czy promocji?

eRzecznik jako narzędzie edukacji czy promocji?

W XXI wieku prawdziwą siłą marki jest jej klient. Dlatego nie dziwi nikogo fakt, że rynek wielu branż staje się coraz bardziej dynamiczny w starciu o uwagę konsumenta. Kampanie tradycyjne coraz częściej zastępuje się spersonalizowaną kampanią online. Tę dookreśla się pod kątem demograficznym, psychologicznym i społecznym. Firma, by podtrzymać zainteresowanie konsumentów, musi z nimi nawiązać

Skuteczny marketing dla wyższych uczelni

Skuteczny marketing dla wyższych uczelni

Wydawać by się mogło, że wyższa uczelnia nie ma wiele wspólnego z marketingiem. Jednak powstaje coraz więcej nowych, prywatnych uczelni, które mają dobry program nauczania, a także okres poprzedzający rekrutacje na kierunek studiów. Właściwa rekrutacja to moment, którego uczelnia nie może przegapić, ponieważ kolejna szansa na pozyskanie studentów trafi się za rok. Jak wobec tego

Dlaczego każda uczelnia powinna mieć dobrą stronę internetową?

Dlaczego każda uczelnia powinna mieć dobrą stronę internetową?

Strona internetowa jest ważnym i niezbędnym elementem strategii marketingowej. Jest ona nie tylko źródłem informacji o firmie, ale pozwala również kreować jej pozytywny wizerunek i budować markę. Pogląd, że tylko duże firmy i przedsiębiorstwa powinny mieć stronę www jest błędem. W dzisiejszych czasach zdecydowana większość kontaktu odbywa się w sposób elektroniczny i tego też oczekują

Dlaczego warto studiować Public Relations?

Dlaczego warto studiować Public Relations?

Public Relations to coraz bardziej popularna dziedzina, wykorzystywana w wielu zawodach i aspektach życia. Mimo, iż PR początkowo kojarzony był głównie ze światem polityki, to obecnie ciężko sobie wyobrazić poważną firmę, bez działu Public Relations. Oczywiście w zawodzie „pijarowca” powinny pracować osoby, które mają zdolności do tej pracy i dobrze się w niej czują. Czy

AHE – Studia marketingowe i PR

AHE – Studia marketingowe i PR

Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi to niepubliczna uczelnia, która powstała w 1993r. Uczelnia posiada 6 wydziałów: artystyczny, humanistyczny, pedagogiki i psychologii, prawa i administracji, ekonomii i zarządzania oraz techniki i informatyki. W ciągu 27 lat istnienia otwarto filie w: Jaśle, Trzciance, Warszawie, Wodzisławiu Śląskim i Świdnicy. Poniżej prezentujemy specjalności z zakresu marketingu i PR. Studia I